رينوپلاستي ،روش ها و عوارض آن

ابداع كننده 9 تكنيك جديد در جراحي زيبايي بيني،داراي 22 مقاله بين المللي در معتبرترين مجلات مرتبط با جراحي زيبايي صورت و پلاستيك دنيا

  • سندرم خشكي بيني
  • اسكار بيني Scar nose
  • عمل زيبايي بيني (رينوپلاستي) به روش باز و بسته(انيميشن)
  • جراحي زيبايي بيني قبل و بعد از عمل- دكتر پيام واردي
  • چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

رينوپلاستي ،روش ها و عوارض آن

۱۸ بازديد

رينوپلاستي چيست؟؟

جراحي رينوپلاستي قدمت تاريخي زيادي دارد و در حال حاضر از رايج ترين عمل هاي جراحي دنيا مي باشد."رينو" كلمه اي يوناني و به معناي بيني و "پلاستي" به معناي اصلاح است و در واقع رينوپلاستي به معناي جراحي زيبايي بيني است.در طول اين عمل استخوان ها و غضروف بيني اصلاح و حتي گاهي بافتي به بيني اضافه تا ساختار بيني بهبود يابد.در پهناي بيني ، زاويه بين دهان و بيني تغييراتي ايجاد مي شود تا بيني اصلاح شده و همچنين متناسب با اعضاي ديگر صورت باشد. رينوپلاستي براي افرادي كه دچار كمبود اعتماد به نفس شدن به علت اندازه و شكل بيني ، مناسب است و مي تواند تغييراتي در زندگيشان ايجاد كند.

رينوپلاستي سنتي

در اين جراحي فقط كوچك شدن و ظاهر بيني مهم بود و به همين دليل بيني دچار مشكلات كاربردي مي شد زيرا قسمت زيادي از غضروف برداشته مي شد. اما امروزه معتقدند كه غضروف ها را مي توان با بخيه از لحاظ ظاهر و كاربرد بهبود بخشيد.

عمل بيني

روش ها و عوارض رينوپلاستي

در رينوپلاستي مشكلاتي مانند بزرگ بودن بيني ، قوزدار بودن ، افتادگي نوك بيني ، بزرگ بودن سوراخ هاي بيني اصلاح مي گردد.در اين جراحي مي توان از هر دو روش باز و بسته استفاده كرد و همچنين بايد طبيعي و معمولي بودن بيني حفظ شود. رينوپلاستي معمولا توسط جراح زيبايي بيني و يا گوش و حلق و بيني انجام مي شود.اگر فرد به خوبي معاينه و تكنيك مناسب انتخاب شود اين عمل عارضه مهمي در پي نخواهد داشت.مسلما انجام نادرست عمل ، كوچك كردن بيش از حد بيني و … باعث ايجاد عوارض زيادي مي شود.

براي ديدن نمونه كارهاي دكتر واردي جراح زيبايي بيني به اينجا مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد