چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

ابداع كننده 9 تكنيك جديد در جراحي زيبايي بيني،داراي 22 مقاله بين المللي در معتبرترين مجلات مرتبط با جراحي زيبايي صورت و پلاستيك دنيا

  • سندرم خشكي بيني
  • اسكار بيني Scar nose
  • عمل زيبايي بيني (رينوپلاستي) به روش باز و بسته(انيميشن)
  • جراحي زيبايي بيني قبل و بعد از عمل- دكتر پيام واردي
  • چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

۳۷ بازديد

بيني گوشتي

بيني هاي گوشتي به بيني گفته مي شود كه برجستگي يا قوز استخواني يا غضروفي قابل ملاحظه اي ندارد. در واقع اين تيپ بيني، تركيبي از عناصر زير است:

  1. پوست بيني هاي گوشتي ضخيم و چرب است.
  2. اشكال ظاهري بيني هاي گوشتي عمدتا در سر بيني متمركز است
  3. غضروفهاي سر بيني هاي گوشتي بسيار ضعيف هستند هر چند كه مي توانند عرض زيادي داشته باشند.
  4. زاويه قرارگيري غضروفهاي سر بيني نسبت به هم ممكن است از ۳۰ درجه بيشتر باشد يا به جاي وضعيت افقي در حالت عمودي نسبت به لبه پره بيني قرار گيرند(ايجاد فرمي مشابه پرانتز در نماي روبرو)
  5. پهناي سر بيني از ۸ـ۱۰ ميلي متر بيشتر است به شكلي كه برجسته ترين منطقه به جاي سر بيني در كناره هاي بيني قرار دارد
  6. اگر در حاليكه سر به عقب برگشته از پايين به بيني نگاه كنيد در حالت ايده آل سر بيني با پره هاي آن تشكيل يك مثلث ميدهد.در بيني هاي گوشتي به جاي مثلث، مربع ،ذوزنقه يا شكلي مشابه دايره ناكامل ايجاد مي شود.به عبارت ديگر سر بيني از نظر زيبايي بيني  شكل مطلوبي ندارد.

بيني هاي گوشتي

نمونه جراحي بيني گوشتي دكتر پيام واردي ( گالري جراحي )

 

جراحي بيني هاي گوشتي

جراحي بيني گوشتي يكي از حساس ترين جراحي در زمينه ي جراحي زيبايي بيني است كه بسياري از افراد را نگران مي سازد. بعد از جراحي بايد سوراخ هاي بيني متقارن شوند و تيغه ي مياني آن ظريف و زيبا جراحي شود..در گذشته براي اصلاح بيني هاي گوشتي و عمل زيبايي بيني از برداشت زياد از غضروف ها كمك مي گرفتند. نتيجه اين كار، فرورفتگي و ايجاد اسكار در پوست به علت خالي شدن فضاي زير آن مي باشد. معمولاً بيماران فكر ميكنند برداشت پوست كمك كننده است اما به نظر مي رسد برداشت پوست باعث ايجاد اثرات زخم شديد مي شود، لذا به هيچ وجه توصيه نمي شود.

اصلاح بيني هاي گوشتي با جراحي زيبايي بيني به خوبي امكان پذير است و اگر اصولي انجام شود، نتيجه مطلوب داشته و با برگشت همراه نخواهد بود.اصول اصلاح در اين بيني ها تا حدودي با بيني هايي كه اشكالشان فقط برجستگي استخواني واضح است، متفاوت مي باشد و توجه نكردن به اين تفاوت هاست كه سبب بروز نارضايتي بعد از عمل مي شود.هدف از جراحي در بيني هاي گوشتي فرم دادن به بيني در راستاي متناسب شدن آن با ساير اجزاي صورت است.

تقويت غضروف ها در بيني هاي گوشتي باعث مي شود كه بيني بعد از عمل دچار افتادگي بيني نشوند و تغيير فرم در آن ها ديده نشود .بهترين روش براي جراحي بيني بيماران با پوست ضخيم، روش باز است. در روش بسته چون نوك بيني به خوبي ديده نمي شود و دسترسي به نوك بيني محدود است، نتايج براي جراحي بيني هاي گوشتي چندان خوب نيست

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد