جراحي زيبايي بيني استخواني

ابداع كننده 9 تكنيك جديد در جراحي زيبايي بيني،داراي 22 مقاله بين المللي در معتبرترين مجلات مرتبط با جراحي زيبايي صورت و پلاستيك دنيا

  • سندرم خشكي بيني
  • اسكار بيني Scar nose
  • عمل زيبايي بيني (رينوپلاستي) به روش باز و بسته(انيميشن)
  • جراحي زيبايي بيني قبل و بعد از عمل- دكتر پيام واردي
  • چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

جراحي زيبايي بيني استخواني

۲۸ بازديد

بيني استخواني چيست؟

ساختمان بيني هرمي شكل مي باشد و از غضروف و اسكلت استخواني تشكيل مي شود. بيني استخواني داراي غضروف ها و استخوان هاي محكم است و معمولا با يك قوز و بر آمدگي همراه و اغلب داراي انحراف مختصري مي باشد.همچنين بيني هاي استخواني داراي پوست نازك مي باشند.عموما داشتن يك بيني استخواني يك ويژگي ارثي و خانوادگيست.اما ممكن است عواملي مانند شكستگي نيز باعث ايجاد يك برآمدگي روي بيني شود.گاهي صدمات وارده به بيني در دوره كودكي يا نوجواني نيز باعث رشد بيش از حد استخوان يا غضروف بيني و در نتيجه ايجاد قوز يا برآمدگي روي بيني مي شود. بخش عمده‌ي برآمدگي ها در استخوان بيني در قسمتي از بيني به نام طاق غضروفي ديده مي شود، اين قسمت كه شامل غضروف‌هاي كناري فوقاني و تيغه مياني بيني است جايگاه خوبي براي انواع قوز و انحرافات خواهد بود كه به صورت چشمگيري قابل  مشاهده مي باشد.جراحي اين بيني ها نتايج خيلي بهتري دارد و رضايت بيمار و اطرافيانش فراهم مي شود.

جراحي بيني استخواني

بيني استخواني براي عمل رينوپلاستي بسيار ايده آل است.تجربه و تبحر جراح بيني در آنچه كه شما از عمل بيني انتظار داريد دخيل مي باشد.عكس برداري از بيني قبل از جراحي مي تواند در ترسيم بيني بعد از جراحي تاثير گذار باشد و جراح زيبايي بيني به شما اعلان مي كند كه كدام قسمت ها نياز به تغيير دارد.

معاينه قبل از جراحي بيني

جراح سوابق پزشكي بيمار را بررسي ميكند . همچنين در اين معاينه اندازه، شكل ، ضخامت و تقارن ، وجود انحراف بيني و ضخامت پوست روي بيني مورد بررسي قرار مي گيرد. ضخامت پوست در نتيجه جراحي تاثير گذار مي باشد زيرا پوست هاي نازك و صاف نتيجه ي بهتري نسبت به پوست هاي ضخيم و داراي مشكلات پوستي خواهند داشت.مبتلايان به بيماري هاي پوستي نيز بايد تا زمان درمان مشكلات ، جراحي بيني را به تعويق بياندازند.

روش جراحي و درمان بيني استخواني

در طول عمل جراحي زيبايي بيني، برآمدگي موجود بر روي بيني كاهش پيدا مي كند و بطور هم زمان عرض بيني، طول آن و ساير مشكلات مربوط به تناسب بيني اصلاح مجدد مي شود تا بتوان به ظاهر متناسب براي بيني فرد بيمار رسيد. در اين جراحي براي از بين بردن برآمدگي ها روي بيني لازم است تا هم از استخوان و هم از غضروف هاي اضافي برداشته شود. متخصص جراحي در زمان عمل با ايجاد چند برش بر روي بيني پوست آن را بلند كرده تا به غضروف و استخوانها دست يابد. برخي از جراحان برآمدگي بيني هاي استخواني را با شكستن بخش زائد توسط ابزار تراش كوچك مي‌كنند ، و برخي ديگر با دقت فراوان و به آهستگي آن را سمباده زده تا نظارت بهتري بر روند عمل داشته باشند و در نتيجه كوچك‌سازي طبيعي ، هموار وكاملا قرينه انجام مي‌شود.

 

براي ديدن نمونه كارهاي بيشتر دكتر واردي به اينجا مراجعه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد