نحوه خوابيدن بعد از عمل زيبايي بيني

ابداع كننده 9 تكنيك جديد در جراحي زيبايي بيني،داراي 22 مقاله بين المللي در معتبرترين مجلات مرتبط با جراحي زيبايي صورت و پلاستيك دنيا

  • سندرم خشكي بيني
  • اسكار بيني Scar nose
  • عمل زيبايي بيني (رينوپلاستي) به روش باز و بسته(انيميشن)
  • جراحي زيبايي بيني قبل و بعد از عمل- دكتر پيام واردي
  • چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

نحوه خوابيدن بعد از عمل زيبايي بيني

۵۲ بازديد

خوابيدن بعد از جراحي بيني

يكي از سوالاتي كه پس از عمل زيبايي بيني بسيار پرسيده مي شود درباره ي نحوه خوابيدن است. تعداد زيادي از بيماران عادت به خوابيدن در موقعيت خاصي دارند و محدوديت ايجاد شده بعد از عمل زيبايي بيني كلافه شان مي كند و به دنبال تاييد جراح زيبايي بيني براي برگشتن به وضعيت قبلشان مي باشند.

در مورد بالا بردن سر پس از عمل تقريبا همه جراحان زيبايي بيني موافق اند كه در ۲هفته اول پس از جراحي بيني سرتان را بالاتر از سطح قلب تان نگه داريد كه معمولا” معادل ۲تا ۳ بالشدر زمان خوابيدن است .اين كار باعث تسريع دركاهش ورم بيني و صورت مي شود.

در مورد خوابيدن به پشت يا به پهلوها دليل توصيه به خوابيدن به پشت پس از عمل زيبايي بيني ، معمولا نگراني از آسيب رساندن و جابجا شدن استخوانهاي بيني در اثر چرخيدن هاي ناخودآگاه بيمار در زمان خواب است . جابجايي استخوان هاي بيني ناشي از چرخيدن حين خوابيدن بندرت پيش مي آيد اما منطقي است كه در ۱  تا ۲ هفته اول پس از عمل زيبايي بيني، بيمار مستقيم به پشت بخوابدو براي جلوگيري از گردش به طرفين در هنگام خواب چند بالش در اطرافش قرار دهد تا با جوش خوردن استخوانها احتمال كم آسيب هم از بين برود.

اين فقط يك پيشنهاد براي كاهش احتمال بسيار نادر اسيب به بيني در اثر جابجا شدن ها درحين خواب است و از آن دسته توصيه هايي است كه هر جراح زيبايي بيني بر اساس تجربه شخصي اش به بيماران ارائه مي دهد.

 

 

نحوه خوابيدن روي تخت

  • در ۷ روز اول بعد از عمل زيبايي بيني لازم است هنگام خواب سرتان بالاتر از حد معمول قرار گيرد . استفاده از ۲ بالش بجاي يكي براي اين منظور مناسب است.
  • بهتر است به پشت بخوابيد و از خوابيدن به شكم پرهيز كنيد.
  • طرز صحيح خوابيدن پس از جراحي بيني خوابيدن به پشت است البته در صورتي كه بيني شما با جايي تماس پيدا نكند خوابيدن به پهلو نيز بلامانع است اما ممكن است باعث افزايش تورم در سمتي كه رو با پايين بوده شود.

براي ديدن نمونه جراحي هاي دكتر پيام واردي جراح زيبايي بيني به اينجا مراجعه كنيد.

عمل زيبايي بيني

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد