ترميم افتادگي نوك بيني

ابداع كننده 9 تكنيك جديد در جراحي زيبايي بيني،داراي 22 مقاله بين المللي در معتبرترين مجلات مرتبط با جراحي زيبايي صورت و پلاستيك دنيا

  • سندرم خشكي بيني
  • اسكار بيني Scar nose
  • عمل زيبايي بيني (رينوپلاستي) به روش باز و بسته(انيميشن)
  • جراحي زيبايي بيني قبل و بعد از عمل- دكتر پيام واردي
  • چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

ترميم افتادگي نوك بيني

۱۷ بازديد

افتادگي نوك بيني

بيني اهميت زيادي در زيبايي چهره دارد و يكي از چيزهايي كه در زيبايي بيني در صورت بيمار اهميت دارد، شكل و ميزان چرخش نوك بيني است. بيني در تناسب صورت نقش مهمي ايفا مي‌‌كند. يك زاويه‌ بين لب و بيني وجود دارد كه در افراد مختلف، متغير است و عوامل مختلفي در آن تاثير دارد. وقتي سن بالا مي‌رود، افتادگي بيني اتفاق مي‌افتد و اين به صورت يك ظاهر مسن‌تر مي‌دهد. در دختر خانم‌ها هم افتادگي بيني، چهره‌ را كمي مردانه مي‌كند. بعضي افراد هم كه بيني‌شان ضربه مي‌خورد، به مرور زمان دچار افتادگي بيني مي‌شوند.

افتادگي نوك بيني بعد از عمل

علت افتادگي بيني پس از عمل جراحي بيني را ميتوان به دو دسته وابسته به بيمار و وابسته به عمل تقسيم بندي كرد. از علل وابسته به بيمار ميتوان عدم استفاده مرتب و مناسب از چسب بيني، خنديدن و حركات شديد صورت در عرض هفته هاي اول بعد از عمل، برخورد ضربه به بيني در عرض ماههاي اول پس از عمل، خم شدنهاي طولاني، دستكاريهاي بيني و فين كردن شديد در اوايل بعد از عمل اشاره كرد. افتادگي بيني وابسته به عمل در جراحي هاي كه به روش كاهشي انجام ميشوند مشاهده مي شود.اين روش بيشتر در قديم مرسوم بوده است.اما در روش تقويتي كه روش معمول دنياي امروز است استحكام غضروف هاي بيني در دزار مدت حفظ مي شود.

افتادگي نوك بيني

 

ترميم افتادگي نوك بيني

ميتوان افتادگي نوك بيني را با استفاده از تكنيك هاي جراحي پلاستيك بيني ترميم نمود.به همين منظور بايد غضروف هاي قوي به غضروف هاي نوك بيني پيوند زده شود تا استحكام يابد و شكل زيباي آن تا دراز مدت حفظ گردد.براي پيوند معمولا از غضروف هاي خود بيمار يا از غضروف هاي مصنوعي استفاده مي شود.غضروف هاي مصنوعي براي پيوند بسيار مفيد هستند اما گاهي بيمار دچار عفونت مي شود كه بهتر است تا حد امكان از آن استفاده نشود.غضروف خود فرد بهترين انتخاب براي پيوند است و معمولا از غضروف وسط تيغه بيني استفاده مي شود.گاهي نيز از غضروف گوش و يا دنده نيز استفاده مي گردد.

 

براي ديدن نمونه كارهاي بيشتر دكتر واردي به اينجا مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد