اقدامات جراح بيني

ابداع كننده 9 تكنيك جديد در جراحي زيبايي بيني،داراي 22 مقاله بين المللي در معتبرترين مجلات مرتبط با جراحي زيبايي صورت و پلاستيك دنيا

  • سندرم خشكي بيني
  • اسكار بيني Scar nose
  • عمل زيبايي بيني (رينوپلاستي) به روش باز و بسته(انيميشن)
  • جراحي زيبايي بيني قبل و بعد از عمل- دكتر پيام واردي
  • چرا همه از نتيجه جراحي بيني هاي گوشتي نگران هستند؟

اقدامات جراح بيني

۲۰ بازديد
ليست كارهاي جراح بيني

ليست كارهاي جراح بيني:

به ياد داشته باشيد، هيچ دو بيماري نياز به خدمات مشابه ندارند. شما بايد ليست اقدامات جراح بيني خود را قبل از عمل جراحي بدانيد.

قوز يا برآمدگي:

جراح سوراخ هايي را با استفاده از سوهان كشيدن و تراشيدن زير پوست ايجاد ميكند ، او برآمدگي قسمت پايين را به طور مطلوب اصلاح ميكند. پوست هرگز "بيش از حد" حذف نمي شود بلكه براساس مطابقت با معماري جديد به طور طبيعي قسمت پاييني كاهش مي يابد.

بيني بيش از حد گسترده:

اگر بيني شما گسترده تر است از آنچه كه مي خواهيد، بيني شما بايد شكسته شود اما نگران نباشيد، شما در خواب خواهيد بود شما متوجه نمي شويد كه چه اتفاقي مي افتد و آن را احساس نخواهيد كرد و تنها باعث ناراحتي اندكي پس از عمل جراحي مي شود. هيچ راه ديگري براي بهبود بيني بزرگ وجود ندارد. طول مي كشد اين جراحي بيني فوق حرفه اي تنها۹۰  ثانيه طول مي كشد.

برجستگي هاي بيني بيش از حد دور از صورت:

بيني هايي كه خيلي به سمت جلو هستند.اين مي تواند تركيبي از چند عامل باشد؛ كه ممكن است يكي يا همه نياز به اصلاح داشته باشند. ستون فقرات بيني برجسته به آساني قطع مي شود؛ اما صاحب بيني آن را از دست نمي دهد. تيغه بيني بيش از حد بالا به سمت پايين تراشيده مي شود. اگر نوك بيني در يك موقعيت بيش از حد بلند سوار شود ، سوراخهاي بيني خيلي از هم جدا مي شوند.

بيني با نوك پيازي:

كه اين نوك غيرجذاب با استفاده از تكنيك مجسمه سازي كلاسيك و با توجه به اصول قرينه سازي و ايجاد جلوه اي طبيعي جهت تغيير شكل و تعريف مجدد غضروف اصلاح خواهد شد. شگفت آور است كه، همه اينها "در زير پوست" انجام مي شود. پوست اضافي كه غضروف هاي نوك بيني بزرگ را پوشش داده، با پوشش نوك بيني كوچكتر منقبض خواهد شد.

سوراخهاي ناخوشايند بيني:

تغيير اندازه و شكل سوراخ بيني مشكل است. مانورهاي جراحي كه يك نوك بهتري را ايجاد ميكنند به طور خودكار روي اندازه و شكل سوراخهاي بيني تأثيرخواهند گذاشت.اين براي برخي از بيماران، جهت بهبود ظاهر سوراخ بيني مناسب است. براي برخي ديگر نيز، لازم خواهد بود جهت رسيدن به نتيجه رضايت بخش علاوه بر حذف بخشي از پره ها و يا كف سوراخهاي بيني ، برش هاي خارجي نيز ايجاد شود كه مي توانند تا حدودي قابل مشاهده باشند.

زاويه بين بيني و لب:

زاويه بين خطي كه بالا و پايين سوراخ بيني را به هم متصل مي كند و خطي كه عمود بر لب بالاست را زاويه بين بيني و لب گويند.بيني كه نزديك به لب قرار مي گيرد و آويزان خواهد بود كه با از بين بردن بخشي از ساختارهاي پشتيباني داخلي اضافي، بهبود خواهد يافت. اين اجازه مي دهد تا بيني به سمت بالا سوار و كوتاه شود. اين زاويه در خانم ها ۹۵ تا ۱۰۰ درجه و در آقايان ۹۰ تا ۹۵ درجه مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد